„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație. Am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”, Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA
Cum va schimba inteligența artificială jocurile de noroc din România
Redacția Botoșăneanul
Dec 09, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 09, 2024
Investiții realizate la spitalul unde sunt salvați numeroși botoșăneni
Oana Sava
Dec 09, 2024
Iftime după eșecul cu FCSB: Îmi era și jenă parcă să mă uit / Mai fură și tu ceva
Redacția Botoșăneanul
Dec 09, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile