Delia, chatbot-ul „angajat” de Delgaz Grid să răspundă la telefon inclusiv botoșănenilor

Compania de distribuție Delgaz Grid anunță că digitalizează serviciile pentru clienți prin lansarea asistentului virtual Delia, un chatbot disponibil non-stop pe site-ul companiei.

 

Inteligență artificială și la Delgaz 

 

Dezvoltat cu tehnologie AI, noul canal de comunicare oferă informații din seria celor mai des solicitate de clienții actuali sau cei viitori ai companiei și elimină timpii de așteptare și limitările de program, valabile în cazul alternativelor reprezentate de call-center, respectiv centrele teritoriale de relații cu clienții.

 

Funcționalitățile principale ale asistentul virtual DELIA includ:

 

  • informații despre racordarea la rețeaua de gaz sau electricitate – pașii de parcurs, ce este avizul tehnic de racordare (ATR), contractul de racordare, ce presupune punerea în funcțiune etc.;
  • explicații privind documentația necesară pentru diverse solicitări (client nou, extindere sau modificare instalație de utilizare).
  • detalii despre serviciile Delgaz Grid – verificări tehnice, sesizări, intervenții (cuplare/decuplare, sigilare, demontare), rambursări sume etc.;
  • ghidare în procesul de programare a citirii contorului sau schimbarea acestuia – tipuri de contor disponibile, ce presupune schimbarea contorului (tarife, durata estimată și condiții înlocuire);
  • răspunsuri privind modul de contactare a echipelor tehnice, modalitățile de plată pentru servicii și ghidare pentru transmiterea sesizărilor;

 

Prin lansarea acestui asistent virtual, ne dorim să fim mai aproape de clienți, oferindu-le o experiență digitală accesibilă și eficientă. Este un pas firesc în strategia noastră de digitalizare și un angajament ferm pentru îmbunătățirea interacțiunii cu clienții”, afirmă Cristian Secoșan, Director General al Delgaz Grid, scrie economedia.

 

Delgaz Grid este compania de distribuție din cadrul Grupului german E.ON, care operează o reţea de gaze naturale de 26.000 km în 20 de judeţe din partea de Nord şi de Vest a României (Cluj, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău) şi o reţea de electricitate de circa 82.000 km în şase judeţe din Moldova: Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui, care deservesc 3,6 milioane de clienți.

 

 

Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare