Compania de distribuție Delgaz Grid anunță că digitalizează serviciile pentru clienți prin lansarea asistentului virtual Delia, un chatbot disponibil non-stop pe site-ul companiei.
Dezvoltat cu tehnologie AI, noul canal de comunicare oferă informații din seria celor mai des solicitate de clienții actuali sau cei viitori ai companiei și elimină timpii de așteptare și limitările de program, valabile în cazul alternativelor reprezentate de call-center, respectiv centrele teritoriale de relații cu clienții.
„Prin lansarea acestui asistent virtual, ne dorim să fim mai aproape de clienți, oferindu-le o experiență digitală accesibilă și eficientă. Este un pas firesc în strategia noastră de digitalizare și un angajament ferm pentru îmbunătățirea interacțiunii cu clienții”, afirmă Cristian Secoșan, Director General al Delgaz Grid, scrie economedia.
Delgaz Grid este compania de distribuție din cadrul Grupului german E.ON, care operează o reţea de gaze naturale de 26.000 km în 20 de judeţe din partea de Nord şi de Vest a României (Cluj, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău) şi o reţea de electricitate de circa 82.000 km în şase judeţe din Moldova: Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui, care deservesc 3,6 milioane de clienți.