CUM a ajuns unul dintre cei mai mari afacerişti să vândă carne la Uvertura Mall şi să fugă de supermarketuri

În luna mai a anului trecut a produs o oarecare rumoare deschiderea unui magazin de desfacere a cărnii la Uvertura Mall, un complex comercial considerat mai puţin propriu unei asemenea activităţi.

 

Este vorba de producătorul de preparate din carne Killer din localitatea Horodnic de Jos, judeţul Suceava, care mizează anul acesta pe afaceri de circa 67 mil. lei (15 mil. euro), în creştere cu 7% faţă de anul precedent. Proprietarul firmei a explicat după atâta timp cum a ajuns să să vândă carne în mall.


„Anul acesta o să avem o creştere de 7% a cifrei de afaceri. Am început anul mai greu pentru că în zona noastră oamenii sunt credincioşi şi ţin post, dar am recuperat în lunile de vară. În jur de 30-35% din vânzări le realizăm prin cele 16 magazine proprii, exporturile reprezintă 20-25% din cifra de afaceri, iar restul vindem prin distribuitori. Nu vrem să ne listăm în supermarketuri pentru că nu sunt condiţii avantajoase“, a declarat pentru ZF Alexandru Scheul, proprietarul companiei Killer.


Killer deţine propriul abator, o fabrică de procesare a cărnii care produce 15 tone preparate pe zi şi o reţea proprie de 16 magazine care acoperă judeţele Suceava, Botoşani, Iaşi şi Neamţ.

 

 

DESCARCĂ APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL

download from google play download from apple store
Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare