În cursul zilei de astăzi, Kaufland România a prezentat o poziție oficială ziarului Botosaneanul.ro, după ce am transmis câteva întrebări referitoare la pâinea cu mucegai depistată de o cumpărătoare la magazinul din bulevardul Mihai Eminescu 4.
Reprezentanții companiei susțin că acel caz este unul singular și oferă o recompensă botoșănencei care l-a semnalat.
Transmitem mai jos, integral, răspunsul primit:
Vă mulțumim că ne-ați contactat și ne cerem scuze pentru situația semnalată. Vă asigurăm că acesta este un incident izolat, cauzat de o eroare umană, și nu reflectă standardele companiei.
Invităm clienta să contacteze Centrul de Relații Clienți, la adresa client@kaufland.ro, pentru a beneficia de garanția prospețimii, oferită sub forma unui voucher valoric. Pentru a preveni astfel de situații pe viitor, am luat măsuri imediate, precum verificarea zilnică, înainte de deschiderea magazinului, a termenelor de valabilitate și a prospețimii întregului sortiment de pâine aflat la raft.
Rămânem deschiși în comunicarea cu clienții și facem eforturi pentru a oferi produse proaspete, de calitate, și o experiență plăcută la cumpărături.
Toate cele bune,
Biroul de presă Kaufland România
Kaufland transmite un avertisment clienților: ATENȚIE la înșelătoriile online