Lanțul de magazine care vinde produse cu prețuri de până în doi euro intră pe piața din România

Retailerul olandez de discount non-food, Action, a inaugurat cel de-al 3.000-lea magazin al rețelei sale în Europa și va intra și pe piața din România. 

 

Evenimentul are loc într-un moment de expansiune accelerată pentru companie, care și-a anunțat oficial intenția de a deschide primele sale magazine în România în toamna acestui an, scrie româniatv.net

 

„Action a fost fondat acum 32 de ani, cu un magazin mic de discount în Enkhuizen, Țările de Jos. De atunci, Action s-a extins din țară în țară. Dacǎ două luni în urmă am deschis primul magazin în Elveția, acum ne pregătim să deschidem primul magazin în România, în această toamnă. Deschiderea celui de-al 3.000-lea magazin al nostru într-o țară în care clienții ne-au primit atât de entuziasmată este cu adevărat specială. Magazinul din San Rocco al Porto, în Lombardia, este al 157-lea magazin în Italia, la doar patru ani după ce am deschis primul nostru magazin”, a declarat Hajir Hajji, CEO-ul Action

 

În ceea ce privește intrarea în România, Action a anunțat că primele magazine vor fi deschise în București și Cluj, urmând să angajeze personal și pentru viitoare locații din Arad, Pitești, Turda și Târgoviște. 

 

Până atunci, compania va continua extinderea și în Elveția, unde va deschide al doilea magazin pe 24 aprilie 2025, după primul deschis pe 5 aprilie.

 

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare