Cazul familiei Baciu care s-a arătat revoltată de faptul că trebuie să plătească facturi la apă într-un apartament în care nu locuiește nimeni a produs primele efecte.
Conducerea SC Nova Apaserv s-a deplasat la imobilul situat în Calea Națională nr. 74 pentru a verifica cauza care duce la pierderile mari de pe scara respectivă.
Alin Cirimpei, directorul general al companiei a verificat personal subsolul care este efectiv inundat și inaccesibil.
„Nu se poate intra, zona este insalubră, plină de dejecții și am văzut inclusiv șobolani în respectivul subsol”, a transmis șeful companiei de apă, subliniind faptul că în cursul zilei de ieri, Marieta Baciu afirma că a primit asigurări că subsolul blocului este uscat și recent reabilitat.
Mai mult aparatul de măsurat se află la limita de proprietate și este funcțional.
Pentru a nu plăti în continuare pierderile de apă, locatarii trebuie să suporte costurile pentru remedierea avariei de la subsolul blocului, având în vedere că există proprietate și pe spațiul comun, iar Nova Apaserv nu poate interveni, potrivit legii, în condominii.
Așa arată subsolul de la blocul din Calea Națională: