Rămânem fără Carrefour? Francezii au planuri de plecare: Vindem sau să ne asociem

Grupul francez Carrefour tatonează vânzarea operaţiunilor din regiune, inclusiv din România, iar la masa discuţiilor s-ar afla mari retaileri prezenţi deja în țară, precum şi un fond de investiţii. 

 

Dezvăluirea a fost făcut de zf.ro și vine în contextul în care gigantul din Hexagon analizează profund toate operațiunile sale, după cum a anunțat CEO-ul Alexandre Bompard la adunarea generală recentă: „Există activități sau lanțuri pentru care vom decide să le vindem sau să ne asociem. Vom fi foarte activi în lunile următoare.”


În România, Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri ca cifră de afaceri, cu o cifră de afaceri anuală de peste 2,5 miliarde de euro.


Compania operează pe plan autohton peste 450 de magazine sub mai multe formate.

 

Fix pe ăsta nu-l avem! S-a votat “Magazinul Anului” în România

La Botoșani supermarketul a fost inaugurat în 2011, după care s-au deschis și unele magazine mai mici, unele fiind între timp închise. 


Grupul Carrefour analizează exit-ul din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România, au declarat pentru zf.ro mai multe surse din piaţă.


Compania se confruntă cu rezultate inconstante și cu o scădere a acțiunilor, iar investitorii cer măsuri rapide. 

 


 

Abonament Botosaneanul

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare